Ændringer på hjemmesiden

I fm. omlægning af hjemmesiden, er der også sket nogle redaktionelle ændringer. Nogle begrundet i indførelsen af EU-persondataforordning, og andre i brug af nye formularer m.v.

  1. Som en konsekvens af EU-persondataforordning, er alle de sider som indeholder persondata med udtagelse af oversigten over bestyrelsesmedlemmer og ressourcepersoner blevet lagt på sider, hvortil der skal bruges Brugernavn og Adgangskode (Password). Brugernavn og Adgangskode fås ved henvendelse til WEBMASTEREN. Kun medlemmer kan få udleveret Brugernavn og Adgangskode. Medlemmer som på den gamle hjemmeside havde Brugernavn og Adgangskode er blevet flyttet over på ny hjemmeside, men skal første gang de vil logge sig ind, anmode om at få nulstillet Adgangskoden. Brugernavnet er lig med medlemsnummer eller den mail som du har opgivet.
  2. Sider med referater fra møder kræver også at der logges på, idet disse kan indeholde personoplysninger.
  3. Tilmelding til aktiviteter gennemføres for fremtiden på en ny formular. Det vil ikke længere være muligt for det enkelte medlem at se sine egne tilmeldinger på hjemmesiden, i stedet får medlemmet en bekræftelse i form af en mail ved tilmelding. Framelding til en aktivitet sker ved at kontakte den ansvarlige for aktiviteten.

Lukket for kommentarer.